Rhodesian Rigeback

M

Mirrah

Nån mer än jag som har det?
Vi har en tik på snart 4 år som heter Ebba, hon kommer från Djungelkattens Kennel i Stockholm, men själv bor vi i Skåne.

1. Vad heter din hund?
2. Kön, ålder?
3. Vilken kenneluppfödning?

Ha det bra, ska snart göra en ny hemsida till jycken så då kanske man kan tipsa om den här sen? :)
 
Tyvärr, privata hemsidor är inget man tipsar om på forumet. Här platsar enbart diskussioner.

Moderator Jadzia
 
Jag är stolt ägare till två RR tikar, en på 7 år och en på 1 år och två månader!
Mattes duktiga töser!
 
har en tik på 3 år från oppigården som vi haft från valp, och en hane på 4 år från meesters som är omplacering.
 
Vi har en kille på 15mån som heter Nixon.

PM:a gärna länk till din hemsida sen när den är klar :)
 
Jag har en hane som snart blir 5 år...och som är en omplaceringshund och kommer från Miombos kennel utanför Sthlm.

Han är helt fantastisk...och mycket mindre jobbig än min lilla tax..:)))
 
Min moster har en RRtik , världens snällaste , gosigaste och framförallt , LATASTE! Hon älskar att jaga rådjur och sånt men hon är ju lydig så det går att stoppa henne (som tur är)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 421
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 345
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 297
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 787
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp