rid hjälp!!!

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare magic spell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 702
M

magic spell

hej hej. ingen som behöver lite extra jobb i skåne?
behöver hjälp med lite ridning.. är så svårt att få tag på någon som är van vid pigga galoppörer!!:love::angel:

Sv: rid hjälp!!!

Hade jag inte haft så fruktansvärt dålig kondis :angel: hade jag gärna hjälp dig ! Bor nära dig också ..

vet ju om att det finns gott om folk som håller på med galopp här, därför frågade jag här!!! tog det inte direkt som någon annons!!:)

Beror på vart i skåne du bor?
Jag har ridit och tränat en del hästar på jägers!

Jah de hade vi ju kunnat..Nu är jag ju inte klar med körkortet *suck* Jag har ridit i Hemmestorp hos Rehn Kunnigas & Lotta Bagger

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
538
Senast: Edla
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 513
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka