Rida efter förlossningen?

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Magini
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 786
Sv: Rida efter förlossningen?

Jaha, då har man ridit igen då!! :D
Kroppen kändes som vanligt så nu är det snart full rulle som gäller igen!

MEEEEEEEEN...

Vi red en sväng i skogen för att mest känna hur det kändes när ett rådjurshelvete hoppade fram o skrämde hästen såklart! Och han gjorde en 180 graders sväng på en millisekund och jag satt ju i min egen värld så jag flög ju som en vante och lyckades knacka skallen i en vass sten så blodet sprutade över hela ansiktet!! Slog upp en stort jack i pannan som jag fick åka till sjukan för att fixa iordning! Kul första tur men surt avslut! :crazy:

Jaha, då har man ridit igen då!! :D
Kroppen kändes som vanligt så nu är det snart full rulle som gäller igen!

MEEEEEEEEN...

Vi red en sväng i skogen för att mest känna hur det kändes när ett rådjurshelvete hoppade fram o skrämde hästen såklart! Och han gjorde en 180 graders sväng på en millisekund och jag satt ju i min egen värld så jag flög ju som en vante och lyckades knacka skallen i en vass sten så blodet sprutade över hela ansiktet!! Slog upp en stort jack i pannan som jag fick åka till sjukan för att fixa iordning! Kul första tur men surt avslut! :crazy:

Nej men fy vilken otur. Tur att du inte bröt dej.

Jag red ca 4 veckor efter förlossningen men det kändes INTE bra så jag fick snällt vänta ett tag till. Det kändes som mitt bäcken inte alls höll ihop.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 667
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
12 534
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka