Ridbyxeköp

S

Sequoia

Jo nu så tänkte jag köpa nya helskodda ridbyxor :D Men vilka är bäst? Helst under tusenlappen. Är Mountain Horse bra? :confused:
 
ah. jag köpte mina nyaste helskodda nere i skåne :D
På Häst&co. de va nån slags outlet me hästsaker. Då kostade mina bara 500 när dem skulle ha kostat egentligen 800! :eek: så bor du nere i skåne är det asbra.. :smirk:
 
Nää jag bor i Östergötland. men tack i alla fall! :bow:
Vet du märket på dem?
 
Jag har ett par Mountain Horse Isolde som jag :love: ÄLSKAR!!! :love: De kostade bara 700:- och var/är värda varenda krona. :D
 
equi comfort och viktor hugo har bra helskodda till ett bra pris.

köpte själv ett par helskodda vita jackson idag för 250 :)
 
nere i skåne. kommer tyvärr inte ihåg vart det ligger nånstans, för jag såg den butiken när vi skulle upp till göteborg.
 
Affären har utförsäljning idag då den skall läggas ner köpte Euro Star helskodda för 399 :D bättre köp har jag nog inte gjort på länge :smirk:
 
I lanskrona skall åka dit i morgon också och se om där finns något mer roligt som man missa i dag. Jätte snygga är ridbyxorna älskar manschester :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 310
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
561
Senast: Gimlan
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp