ridbyxor där rumpan ser mindre ut....

stallhh

Trådstartare
alla snygga ridbyxor j provat har ngn typ av ficka el ngn detalj därbak...vilket jag tycker är snyggt,men såna detaljer tycker jag gör min rumpa större....än ett par vanliga enfärgade ridbyxor.även helskoning kan göra sådet blir så.... ngn som har tips på ridbyxor som gör så att rumpan ser mindre ut?
 
Sv: ridbyxor där rumpan ser mindre ut....

Inget tips på speciell modell, men mörk/svart helskoning är alltid bättre än ljusare i det avseendet.
 
Sv: ridbyxor där rumpan ser mindre ut....

Håller med föregående inlägg, byxor med mörkare skoning än resten av byxan gör rumpan mindre, men det ska inte vara för stor nyansskillnad!

Annar så finns det väl enfärgade byxor i butikerna utan bling på rumpa? Välj mörkare färger
 
Sv: ridbyxor där rumpan ser mindre ut....

Oavsett vad för typ av byxor man har så finns en hemlighet...

Stora backfickor gör att rumpan ser mindre ut! Små backfickor gör att rumpan ser större ut.

Fast att hitta ridbyxor med stora bakfickor känns svårt... Så då är det nog lättare med helt utan. Vanliga bommullsbyxor utan skoning borde väl finnas på typ hööks? Nu tittar jag aldrig på vanliga ridbyxor men dom har en modell jodpuhrsbyxor "Svàs" som är toppen!
 
Sv: ridbyxor där rumpan ser mindre ut....

så större fickor ger mindre rumpa? för jag tycker ju om de nya byxorna som har fickor bak...och eftersom jag bor långt ifrån ridsportsaffär,så blir det att beställa.... tycker om Animo och HV polos....och även Marthas "jeansridbyxor med fickor" ,men är det ngn som vet hur de är i storlekarna,det är ju inte precis svenska storlekar,och frågan är om man kan beställa 38 när man har 38 i vanliga ridbyxor,el om man ska ta storleken större...
 
Sv: ridbyxor där rumpan ser mindre ut....

och forlat men vem tittar pa din rumpa?? men ja, morka farger gor att allt ser mindre ut.. min rumpa ar stor, storre an jag vill ha den men bryr mig inte och om nagon har problem, ja det ar DERAS problem, inte mitt. Oroa dig inte, om den inte besvarar dig, da ar inget fel...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
612
Senast: valy
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 908
Senast: valy
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Dorinda
·
Lantbruksdjur Det har flyttat in nya kor i byn och jag har fullständigt kärat ner mig i dessa underbart vackra skapelser :love: Jag kan väldigt lite...
2
Svar
37
· Visningar
4 229
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp