ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

shayd

Trådstartare
Vet att Drako tidigare tillverkat små storlekar men finns Drako fortfarande? Är det någon annars som vet var man kan få tag på ridbyxor i storlek till 0-2-åring? Ska vara i present och är tyvärr också lite bråttom.

Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

Prova minirider, det ar de minsta jag har sett. Det ar ju ratt stor skillnad pa en nyfodd och en 2-aring ocksa...

och om du kan tänka dig lite fusk med vanliga byxor sydda som ridbyxor med knäskoning såg jag igår att Kappahl hade fått in det bland höstnyheterna

Även H&M hade sådana som Pum beskriver, fast som minst i stl 92 som jag såg idag. Borde dock finnas ner till 86.

Vet att Drako tidigare tillverkat små storlekar men finns Drako fortfarande? Är det någon annars som vet var man kan få tag på ridbyxor i storlek till 0-2-åring? Ska vara i present och är tyvärr också lite bråttom.

KappAhl har just nu i stl 56 och uppåt! Beiga med mörkbrun skoning, riktigt fina =)

och om du kan tänka dig lite fusk med vanliga byxor sydda som ridbyxor med knäskoning såg jag igår att Kappahl hade fått in det bland höstnyheterna

Aha, KappAhl hade du redan fått tips om såg jag =)

De har förvisso en söm som inte skulle vara bekväm att rida i om man gjorde det på riktigt, men i övrigt tycker jag verkligen att dessa såg ut som ridbyxor!

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 072
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 079
Senast: Amha
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 619
Senast: julgrisen
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31