ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

shayd

Trådstartare
Vet att Drako tidigare tillverkat små storlekar men finns Drako fortfarande? Är det någon annars som vet var man kan få tag på ridbyxor i storlek till 0-2-åring? Ska vara i present och är tyvärr också lite bråttom.
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

Prova minirider, det ar de minsta jag har sett. Det ar ju ratt stor skillnad pa en nyfodd och en 2-aring ocksa...
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

och om du kan tänka dig lite fusk med vanliga byxor sydda som ridbyxor med knäskoning såg jag igår att Kappahl hade fått in det bland höstnyheterna
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

Även H&M hade sådana som Pum beskriver, fast som minst i stl 92 som jag såg idag. Borde dock finnas ner till 86.
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

Vet att Drako tidigare tillverkat små storlekar men finns Drako fortfarande? Är det någon annars som vet var man kan få tag på ridbyxor i storlek till 0-2-åring? Ska vara i present och är tyvärr också lite bråttom.

KappAhl har just nu i stl 56 och uppåt! Beiga med mörkbrun skoning, riktigt fina =)
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

och om du kan tänka dig lite fusk med vanliga byxor sydda som ridbyxor med knäskoning såg jag igår att Kappahl hade fått in det bland höstnyheterna

Aha, KappAhl hade du redan fått tips om såg jag =)

De har förvisso en söm som inte skulle vara bekväm att rida i om man gjorde det på riktigt, men i övrigt tycker jag verkligen att dessa såg ut som ridbyxor!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 285
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 183
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 161
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 265
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp