ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

shayd

Trådstartare
Vet att Drako tidigare tillverkat små storlekar men finns Drako fortfarande? Är det någon annars som vet var man kan få tag på ridbyxor i storlek till 0-2-åring? Ska vara i present och är tyvärr också lite bråttom.
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

Prova minirider, det ar de minsta jag har sett. Det ar ju ratt stor skillnad pa en nyfodd och en 2-aring ocksa...
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

och om du kan tänka dig lite fusk med vanliga byxor sydda som ridbyxor med knäskoning såg jag igår att Kappahl hade fått in det bland höstnyheterna
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

Även H&M hade sådana som Pum beskriver, fast som minst i stl 92 som jag såg idag. Borde dock finnas ner till 86.
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

Vet att Drako tidigare tillverkat små storlekar men finns Drako fortfarande? Är det någon annars som vet var man kan få tag på ridbyxor i storlek till 0-2-åring? Ska vara i present och är tyvärr också lite bråttom.

KappAhl har just nu i stl 56 och uppåt! Beiga med mörkbrun skoning, riktigt fina =)
 
Sv: ridbyxor i bäbisstorlek (eller mindre än strl 100)

och om du kan tänka dig lite fusk med vanliga byxor sydda som ridbyxor med knäskoning såg jag igår att Kappahl hade fått in det bland höstnyheterna

Aha, KappAhl hade du redan fått tips om såg jag =)

De har förvisso en söm som inte skulle vara bekväm att rida i om man gjorde det på riktigt, men i övrigt tycker jag verkligen att dessa såg ut som ridbyxor!
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 493
Senast: Linda_A
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 263
Hundhälsa Hej. Jag behöver er hjälp! Jag har en 2-årig Kokoni (grekisk ras, men ingen gatuhund) Han har drabbats av njursvikt, var inne med honom...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp