Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror hööks har annan skoning på enstaka, pikeur har nog också modeller kvar med annan skoning.Finns det några ridbyxor som inte skadar kalvskinn? Jag är rädd at de med silikonskoning gör märken i sadeln, men det finns väl inget annat nuförtiden? Vad har ni för något? PM:a om ni inte vill göra reklam!
Finns det några ridbyxor som inte skadar kalvskinn? Jag är rädd at de med silikonskoning gör märken i sadeln, men det finns väl inget annat nuförtiden? Vad har ni för något? PM:a om ni inte vill göra reklam!
Jag kör också utan skoning. Sålde ett par jättesköna ridbyxor för att de var alldeles för kladdiga.Jag har ingen skoning alls på vissa ridbyxor. Föredrar att inte sitta fast i sadeln.![]()
Finns väl med skinnskoning fortfarande att köpa.Finns det några ridbyxor som inte skadar kalvskinn? Jag är rädd at de med silikonskoning gör märken i sadeln, men det finns väl inget annat nuförtiden? Vad har ni för något? PM:a om ni inte vill göra reklam!
Bohemian horse har ridtights med helskoning utan silikon.Finns det några ridbyxor som inte skadar kalvskinn? Jag är rädd at de med silikonskoning gör märken i sadeln, men det finns väl inget annat nuförtiden? Vad har ni för något? PM:a om ni inte vill göra reklam!
Jag har sett reklam för dem, men inte vågat slå till. Hur är passformen? Har de platt söm i grenen?Bohemian horse har ridtights med helskoning utan silikon.
Jag gillar mina skarpt trots att jag annars brukar vilja ha låg midja på det mesta i byxväg.
Edit: Var nog 1-2 år sedan jag beställde av dem men då funkade allt bra.
Är inte hemma aå jag kan kolla mina nu, men jag är rätt skavkönslig numera och vill säga att sömmen är platt rent spontant.Jag har sett reklam för dem, men inte vågat slå till. Hur är passformen? Har de platt söm i grenen?
(Har några PS tights som är fantastiska förutom den där grensömmen som de inte sytt ner. Ger tyvärr skavsår på fel ställe. )