Ridförbud = diskriminering

Sv: Ridförbud = diskriminering

"I så fall ska även tioåriga pojkar få köra moped på våra vägar. En moped går att styra, det gör det inte med en dum häst som blir rädd för minsta ljud."
tjejer då? ska inte dom få åka moped på våra vägar? (kunde inte hålla mig):p de blir bara ironiskt när h*n pratar om diskriminering och direkt delar upp moped= kill grej och häst= tjej grej.:angel:
Får man ens rida i stan? jag har för mig att man inte får de?
en moped går att stryra... hm, av dom jag känner som håller på med både moped och häst har alla skadat sig mer med moped än med häst. :grin:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 722
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 042
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 245
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 371
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp