Ridhandskar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HoppFantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 618
Sv: Ridhandskar

Snygga handskar, men jag lägger numera inte ut så mycket pengar. Ett par smarta montagehandskar typ Tegera Pro 9220 kostar inte ens hälften ... (www.ejendals.se)

älskar dom .. har fått 2 par av en kvinna som jag rider en häst åt..
helt underbara.
luktar illa????? vad gör ni med vantarna då ??!!

Jag har sådana både sommar och vintermodellen.
Dom är super:love:

Fast jag är inne på mitt fjärdepar på sommarvantarna. Slits väldigt snabbt men är helt underbara ändå.

s´dom e superbra,dom enda vantar jag kan rida förutom en modell från golden dress som inte tillverkas längre ..*morr*

Men dom slits lite väl fort tycker jag,men eftersom jag vägrar rida med några så..

sköna handskar, synd bara att dom slits så fort..
förr kunde jag absolut inte rida utan handskar, nu har man vant sig.. så rider nästan hellre utan nuförtiden..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 059
Senast: Calmiche
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars... 21 22 23
Svar
456
· Visningar
21 872
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 854
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 768
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka