Ridläger för vuxna?

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare asdfgh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 479
Status
Stängd för vidare inlägg.
A

asdfgh

Hej! Skulle vilja ha lite tips på bra ridläger/träningsläger för vuxna där man kan ta med sin egen häst.Har inte kommit speciellt långt i min utbildning men känner att det vore kul att komma iväg på något i sommar. Tack på förhand!!

Sv: Ridläger för vuxna?

Kopierar första inlägget, rakt av från regeltråden, som är nålad som tredje tråd överst i detta forum.

Jag kommer även fortsättningsvis att radera trådar där ni frågar om någon har bra tillridningsstall, försäljningsstall, hästhandlare, utbildare, ridläger och tränare att rekommendera.

För det första är det lätt att trådarna mynnar ut i ren gratisreklam här på forumet och för det andra är det väldigt lätt att det mynnar ut i skitsnack om verksamheter. Därför vill Gunnar inte ha sådana trådar här på själva diskussionsforumet.

Vill ni ha tag på ridskolor, en tränare, eller åka på trevliga kurser och ridläger då får ni gå in på RADANNONSERNA och läsa under tjänster erbjudes, eller lägga in en egen annons där ni söker hjälp.

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 527
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
536
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 502
Senast: Bison
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka