Bukefalos 28 år!

Ridlektion vecka 48 - Inställt :(

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det vart strömavbrott på ridskolan idag så alla lektioner blev inställda. :cry:

Så nu måste jag fundera på när jag kan rida igen den lektionen för det får man ju göra. Jag har suttit och glott på lektionsschemat idag och det finns liksom inget som passar.

Man får bara rida igen i en grupp på samma nivå eller lägre. Jag vill också bara rida för 2 av ridskolans 4 ridlärare. De har en högre utbildning och det märks i undervisningen. Dessutom kan jag inte rida för tidigt på dagen för jag måste faktiskt hinna hem från jobbet och få i mig lite mat innan jag rider. Jag vet inte om jag kan rida igen i en av hoppgrupperna.

Äh, det här var inge kul!

Jag ser egentligen bara ett alternativ men då får jag byta dag hos medryttarpålle. Annars får jag rida för en av dem jag inte vill rida för. Hon säger inte så mycket mer än "rid snett igenom, rid in på stora mittvolten" o.s.v. och ibland kan hon komma med någon korrigering.

Jag tror jag blev lite sur. Förbaskade lappmögel som ramlat ner från himlen så det blivit strömavbrott.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ridit idag igen. Vi red på ridbanan och jag hade den lilla bruna hästen. Jag fick instruktioner om att jag skulle ha spöt i den...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 015
Senast: shia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
890
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har påbörjat att skriva flera blogginlägg de senaste veckorna, men inte lyckats slutföra ett enda. :p Är inne i en “de e mycke...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp