Ridskolor i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

LillaVirus

Jag ska flytta till Göteborg till våren och måste därför byta ridskola. Var ute och sökte nyss och kom fram till att det finns en hel del att välja på...
Finns det någon här på Buke som kan rekommendera någon i denna djungel? Är ute efter en "proffsig" ridskola med kunniga lärare men ändå inte allför kliniskt om ni förstår vad jag menar ;)
Rider just nu i en hoppspecial på Falu RK där jag trivs tokbra. Skulle gärna vilja rida i en hoppspecial men bara jag får rida är jag väl egentligen glad :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 201
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 454
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Behöver bukes kloka input! Föreställ dig följande scenario: Du jobbar på en arbetsplats där du inte trivs så bra och har därför börjat...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 344
Senast: Wysiwyg
·
Hemmet Jag har en fråga angående min hyreslägenhet. Jag och min sambo flyttade från en lägenhet inne i centrum till en större lägenhet ute på...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 958
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp