Ridstövlar

Ellyne

Trådstartare
Nån som vet några snygga ridstövlar som inte kostar så otroooligt mycket...? :cool:
Och som ska vara av god kvalitet ändå.
Under tusenlappen...? :o :d
 
Sv: Ridstövlar

Under 1000-lappen nytt får du ingen kvalité (frågan är om du får nåt överhuvudtaget) Kolla begagnatmarknaden efter cavallo
 
Sv: Ridstövlar

Ett par begagnade Petri eller Cavallo hade jag satsat på då om jag var du! Finns otroligt mkt på begagnatmarknaden.
 
Sv: Ridstövlar

Tvivlar på att du får några nya stövlar alls för de pengarna, inte en Hööks eller Börjes läderstövlar är så billiga. Nä begagnat får det nog bli. Min syster hittade ett par för 700:- begagnat, helt ok kvalite. Men hon fick leta länge. Men med tålamod så går det....
 
Sv: Ridstövlar

Okej tack för svaren!
Får bli ut å leta på begagnade marknaden då!:bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
388
Senast: Badger
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
635
Senast: KAROLIJNAH
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
625
Senast: Hazel
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 080
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp