Ridstövlar

Ellyne

Trådstartare
Nån som vet några snygga ridstövlar som inte kostar så otroooligt mycket...? :cool:
Och som ska vara av god kvalitet ändå.
Under tusenlappen...? :o :d
 
Sv: Ridstövlar

Under 1000-lappen nytt får du ingen kvalité (frågan är om du får nåt överhuvudtaget) Kolla begagnatmarknaden efter cavallo
 
Sv: Ridstövlar

Ett par begagnade Petri eller Cavallo hade jag satsat på då om jag var du! Finns otroligt mkt på begagnatmarknaden.
 
Sv: Ridstövlar

Tvivlar på att du får några nya stövlar alls för de pengarna, inte en Hööks eller Börjes läderstövlar är så billiga. Nä begagnat får det nog bli. Min syster hittade ett par för 700:- begagnat, helt ok kvalite. Men hon fick leta länge. Men med tålamod så går det....
 
Sv: Ridstövlar

Okej tack för svaren!
Får bli ut å leta på begagnade marknaden då!:bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
635
Senast: KAROLIJNAH
·
Hemmet Jag är bara nyfiken, ni som har gjort det eller vet vad det kan kosta, vad kostar det att dra in kommunalt vatten (avlopp finns) i hus...
Svar
18
· Visningar
888
Senast: mamman
·
Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Senast: MiniLi
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp