Ridtäcken

_Peplis_

Trådstartare
vill gärna ha ett rid/skritttäcke i fleece alt. bävernylon fint ska det vara iaf! (o helst ett sånt man knäpper framför sadeln)

Mias o Exklusiv vet jag har fina, vad finns mer?

Sv: Ridtäcken

H**ks har ett oxå...
Fast jag gillar exklusivs....Ska köpa ett sånt...

mias tycker jag e jättebra!=)
har själv inget exklusive men dom verkar ju bra å prisvärda. dom e ju inte speciellt dyra!

Mias är jättefina. speciellt de i bävernylon med teddyfoder :love:!
på lillhästenistav är de rel. billiga.

jag ska köpa ett sånt, men kan inte välja mellan ett ull eller bävernylon. men blir nog ull, då man oftare behöver ett som värmer än ett som skyddar mot regn när man rider, och om det skulle regna/snöa har jag ju mitt gamla från hööks.
sen tycker jag ull är finare.

iaf rekommenderar jag dom!

Börjes, 198:-. (Fleecefodrat)

Skitbra kvalité, MYCKET prisvärt. Finns tyvärr bara i blått...

Mias :bow:
Finare finns inte, ska ha mitt gröna på tävling när vi kommer igång. Dom e lätta o hålla fina också + att man kan välja vad man vill för färg. Har ländtäcket också, superbra det med om man ska rida med det.
Exklusivs ser fina ut, men njae jag gillar Mias :p

_Peplis_ skrev:
vill gärna ha ett rid/skritttäcke i fleece alt. bävernylon fint ska det vara iaf! (o helst ett sånt man knäpper framför sadeln)

Mias o Exklusiv vet jag har fina, vad finns mer?

jag har både ett från mias fast det är i ylla och ett från exklusiv i bävernylon.
Båda har bra passform men exklusiv snäppet bättre. faktiskt

medryttarpållan har ett Mias i blå bävernylon med teddyfoder, jag älskar det täcket!

Jag skulle vilja ha ett i ylle från Mia's, så bra dom täckena! :love:

Själv har jag ett ländtäcke i ylle från Exklusiv, det täcket har klart bäst passform av mina rid/ländtäcken. Mkt bra kvalitet oxå o du kan ju få det i vilka färgkombinationer som helst. Sen är det lagom stort, annars har jag problem med ridtäcken att de är för små framtill så jag kan inte knäppa dem framför sadeln! Om jag inte tar i förstås... :smirk:

Hansbo har mkt bra kvalitet på sina, har ett i bävernylon m teddyfoder (ländtäcke). Har oxå ett ridtäcke från Hööks, sådär bra o ett från Horseguard (i fleece, de hade rea på dem i höstas, kanske ännu) impulsköp för min del, det är fint men för tajt framför sadeln. Lite elektriskt oxå, det va billigt men de finns bättre kvalitet.

Tycker om Mias! Bra att man kan kombinera ihop vilka färger man vill ha.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: Edla
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 204
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka