Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte att det är ris?? Har aldrig hört talas om det.WTF - de senaste gångerna som jag köpt kruksallad har något ljushuvud hällt på torra risgryn. Idag så bet jag i ett risgryn och jag tror att jag spräckte en gammal lagning. Tandläkare på torsdag om jag överlever tills dess,
Nån annan som stött på detta? (risgrynen alltså)
Tror inte att det är ris?? Har aldrig hört talas om det.
Det är möjligen inte någon form av material som hälls på jorden vid odlingen, för bättre grobarhet eller andra finesser??
Bild?
Grynen tänkte jag väl påPå vad?
Risgrynet? Min tand? Grunkset jag köpt till odlingarna?
Grynen tänkte jag väl påKanske grunkset?
Hur kom du på tanken att bita i riset?Nästa gryn jag stöter på ska jag fota!
Grunkset blir enklare för det har jag på burk![]()
Sallad sprider mer salmonella än kyckling![]()
Är ju bara att skölja den innanSäg inte så![]()
![]()
precis börjat våga äta sallad igen.
Är ju bara att skölja den innan![]()
Sallad innehåller ju knappt något matnyttigt, enklare att skippa det. Man kan göra 'sallad' med annat än sallad/sallat.Ja den sköljs länge och väl kan jag lova... men känns som sallad är svår att få riktigt ren. Lättare att skölja ett äpple liksom.
Sallad innehåller ju knappt något matnyttigt, enklare att skippa det. Man kan göra 'sallad' med annat än sallad/sallat.
Isbergssallad tänker jag påJo visst innehåller det en del nyttigheter? Vet inte vad som menas med sallad iofs, jag kallar alla gröna blad för det. Äter mest ruccola och babyspenat.