Risgryn i kruksallad

Alltså... sallad ska läggas i blöt ca 30 minuter! Då återfår den sin KRISP och är otroligt mycket godare att äta. Jag blir hysterisk om någon bara försöker skölja salladen:rage:

Diskmedel brukar jag dock hoppa över.:crazy:

@Niyama - lägg salladen i blöt och skölj den sedan? Borde vara ett bra sätt att få bort så mycket skräp som möjligt. Och smakskillnaden blir stor.
 
Självklart kränkt!

Vi utvecklar:
Cirkus rasar efter rischock i kuksalladen
kränkt över att bli kallad risist
- Jag är inte risist men ....
...det finns inte kuksallad så det räcker åt alla. Det förstår ju vem som helst. Jag har betalat skatt i 20 år och då förtjänar jag risfri kuksallad. Jag vill att även mina BARN ska kunna få risfri kuksallad i framtiden men om det fortsätter såhär så kommer de vara tandlösa innan de gått ur skolan.
 
Tja... Jag hittade en sten i min köttfärspaj, som tur var rök ingen tand. Men jag har reklamerar så får vi se vad tillverkaren säger.

Borde kanske gått till Expressen så de fick lite att fylla tidningen med. ;)
 
82725_1204391181.jpg

Kuksallad på google.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 718
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 145
Senast: lilstar
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: Miingla
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp