Bukefalos 28 år!

Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Min personliga pryl är givetvis kondomer. Man är ju en gentleman och jag kan ju inte kräva att tjejerna tar p-piller.

Så om någon vill smyga in i djungeln på nätterna så får ni säga till ;)
 
Personlig grej öööh det måste ju bli silikon såklart? Eller smink ? Eller ska man ta me nått som man har nytta av? Ässch såklart det blir silikon .. eller nä fressten BOTOX!!! Det kan jag sälja dyrt
 
Då öppnar vi telefonslussarna och SMS-tjänsten och tar emot tittar-kommentarer å glada tillrop till våra deltagare.

Kom ihåg att tagga era inlägg med OT-färg å att inte påverka leken m era egna tankar.

#Robinson-Buke
 
Då öppnar vi telefonslussarna och SMS-tjänsten och tar emot tittar-kommentarer å glada tillrop till våra deltagare.

Kom ihåg att tagga era inlägg med OT-färg å att inte påverka leken m era egna tankar.

#Robinson-Buke
Nostalgi !
Att kommentera Robinson-Buke förra året var det som fick mig att våga börja leka för snart ett år sedan ( det blir det i januari )
heja alla lekdeltagare i år- ge oss en kul lek att kommentera:)
#Robinson-Buke
 
Dör så roligt tema! För övrigt var jag kär i robinson-robban när jag var ung ;)
:eek::eek::eek:

Ska jag nu vara seriös har jag gått igenom leken och inte hittat något som är misstänkt "på riktigt". Det finns ju två onda utanför lyan som borde vilja visa sig på något sätt för att undgå käk. Fåret känner till ulvarna, men inte tjuven. Letade lite och hajjade till när jag såg Gullans kommentar om pakt mellan Martin och Qristina. Kanske verkligen en signal, det där med cigg och tändare? Men efter att ha googlat så kan jag konstatera att Martins personliga sak 1997 verkligen tycks ha varit en tändare (tror dock källan var Flashback:cautious:). Så det säger nog inget mer än allt annat pladder.:rofl:

Ber om ursäkt för att jag inte taggat, men jag kommer inte ihåg namnen tillräckligt länge. Obs! Sant!:rofl:
 
God morgon alla deltagare, hoppas att ni sovit gott å är pigga och utvilade.....

Några av er ser liiite mer slitna ut än de andra.... Verkar som ni redan fått stifta bekantskap med moskiterna. Du NakenJanne verkar ha klarat dig bra, men det var ingen smickrande bula du fått på näsan Gunilla.......:angel:

Well, över till själva tävlingen. Eftersom ni kom igår å fortfarande verkar ha hyfsat matlager så skippar vi pristävlingen idag å går direkt på Robinson-tävlingen!

Att bygga en sovplats stod visst inte på agenda igår så det är er första lagtävling. Ni ska indelade i era varsina lag bygga ihop en sovplats/koja - det lag som är först färdig vinner och förlorarna hamnar i örådet :nailbiting:.

Materialet kan ni hämta där borta på stranden - sätt igång!!!


................
 
God morgon alla deltagare, hoppas att ni sovit gott å är pigga och utvilade.....

Några av er ser liiite mer slitna ut än de andra.... Verkar som ni redan fått stifta bekantskap med moskiterna. Du NakenJanne verkar ha klarat dig bra, men det var ingen smickrande bula du fått på näsan Gunilla.......:angel:

Well, över till själva tävlingen. Eftersom ni kom igår å fortfarande verkar ha hyfsat matlager så skippar vi pristävlingen idag å går direkt på Robinson-tävlingen!

Att bygga en sovplats stod visst inte på agenda igår så det är er första lagtävling. Ni ska indelade i era varsina lag bygga ihop en sovplats/koja - det lag som är först färdig vinner och förlorarna hamnar i örådet :nailbiting:.

Materialet kan ni hämta där borta på stranden - sätt igång!!!


................
Ska jag bygga? :eek: Jag ska ju jobba på min färg alltså... Och jag bara undrar var min lagkompis @Kitty_Jutbring har tillbringat natten för jag har inte sett till henne... :cautious: Har hon bott på lyxhotell vill jag också göra det! :arghh: Upp med er nu era slöhögar och bygg en säng åt mig! :rage:
 
God morgon alla deltagare, hoppas att ni sovit gott å är pigga och utvilade.....

Några av er ser liiite mer slitna ut än de andra.... Verkar som ni redan fått stifta bekantskap med moskiterna. Du NakenJanne verkar ha klarat dig bra, men det var ingen smickrande bula du fått på näsan Gunilla.......:angel:

Well, över till själva tävlingen. Eftersom ni kom igår å fortfarande verkar ha hyfsat matlager så skippar vi pristävlingen idag å går direkt på Robinson-tävlingen!

Att bygga en sovplats stod visst inte på agenda igår så det är er första lagtävling. Ni ska indelade i era varsina lag bygga ihop en sovplats/koja - det lag som är först färdig vinner och förlorarna hamnar i örådet :nailbiting:.

Materialet kan ni hämta där borta på stranden - sätt igång!!!


................
Det är väl sådant man har tjänstefolk till? :grin:
 
:eek::eek::eek:

Ska jag nu vara seriös har jag gått igenom leken och inte hittat något som är misstänkt "på riktigt". Det finns ju två onda utanför lyan som borde vilja visa sig på något sätt för att undgå käk. Fåret känner till ulvarna, men inte tjuven. Letade lite och hajjade till när jag såg Gullans kommentar om pakt mellan Martin och Qristina. Kanske verkligen en signal, det där med cigg och tändare? Men efter att ha googlat så kan jag konstatera att Martins personliga sak 1997 verkligen tycks ha varit en tändare (tror dock källan var Flashback:cautious:). Så det säger nog inget mer än allt annat pladder.:rofl:

Ber om ursäkt för att jag inte taggat, men jag kommer inte ihåg namnen tillräckligt länge. Obs! Sant!:rofl:

Såklart att min personliga sak på riktigt var en tändare även 1997.
Jag tänkte att det var dumt att inte göra om samma lyckosamma medhavda sak - så nej, min tändare har inget med Qristinas cigg att göra.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
41 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp