Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Jag är ju urkass på att hitta hintar även när jag leker. Så OM jag hittar en hint så anser jag att den är över gränsen. Jag sa ju inget, el hur ? ;)
Nä, sådär hade jag ju kunnat skriva även om jag inte haft info. Fast då hade jag nog konstaterat att jag själv letat efter Gullans tvilling.

Om jag citerat inlägget där jag skrev att Gullan nog var god strax innan hon käkades hade det varit över gränsen tycker jag.
 
Vi i lyan höll på att svimma när paowsan kom med sin första genomgång - hon gillade Smail och Mirre, och jag var okej, resten var typ sopor - vi var helt säkra på att detta är vårat får.

I övrigt så tog jag Myrten nog först av alla plus att jag fattade direkt att hon var tvillingen. Lobelia tog jag på att Martin_melin röstade på henne i de två första DL O_o (nej. på att hon stavar blopper istället för blooper).

Martins älskade Z var ju inte heller så särskilt svår att hitta för mig :D
 
Vi i lyan höll på att svimma när paowsan kom med sin första genomgång - hon gillade Smail och Mirre, och jag var okej, resten var typ sopor - vi var helt säkra på att detta är vårat får.

I övrigt så tog jag Myrten nog först av alla plus att jag fattade direkt att hon var tvillingen. Lobelia tog jag på att Martin_melin röstade på henne i de två första DL O_o (nej. på att hon stavar blopper istället för blooper).

Martins älskade Z var ju inte heller så särskilt svår att hitta för mig :D
Blopper var ordet, sa Bull... :angel:
 
Vi (eller i allafall jag) spelade så fruktansvärt dåligt att goda förtjänade att vinna.

När vi försökte käka ängeln var det liksom för att i allafall MartinM spann igång och fick för sig att hon nog skulle vara oskyddad iom att hon borde skydda paow. Vi (eller i allafall jag) glömde av att hon med största säkerhet hade för många att välja på så hon valde nog sig själv. Hade jag inte haft tidsbrist i torsdags så hade jag röstat på Mirre istället för Kitty - då hade vi vetat att Ida behövde hoppa av så jag behövde inte göra ngt skumt så att jag blev utröstad med ängeln - ängeln kändes faktiskt rätt oskadliggjort för hon borde ju velat skydda lilla martin...
 
Vi (eller i allafall jag) spelade så fruktansvärt dåligt att goda förtjänade att vinna.

När vi försökte käka ängeln var det liksom för att i allafall MartinM spann igång och fick för sig att hon nog skulle vara oskyddad iom att hon borde skydda paow. Vi (eller i allafall jag) glömde av att hon med största säkerhet hade för många att välja på så hon valde nog sig själv. Hade jag inte haft tidsbrist i torsdags så hade jag röstat på Mirre istället för Kitty - då hade vi vetat att Ida behövde hoppa av så jag behövde inte göra ngt skumt så att jag blev utröstad med ängeln - ängeln kändes faktiskt rätt oskadliggjort för hon borde ju velat skydda lilla martin...
haha jag velade en gång om Paow eller jag skulle skyddas men kom fram till att ängeln borde vara mer bra för spelet framöver så ville inte riskera att bli käk så tidigt.... Men jag var förvånad över att ni faktiskt vald mig ! hade jag inte fått spioninfon så hade jag nog trott mer på att det var nattvakten ni råkade på faktiskt :p
 
ängeln kändes faktiskt rätt oskadliggjort för hon borde ju velat skydda lilla martin...
ja hur var det nu @Emma_Andersson varför valde du mig ? martin kan jag förstå och jag försökte verkligen tala om att jag på inga sätt ville godförklara honom men att andra ulvar borde vara bättre att hitta än martin som jag ju inte var säker på ( även om jag anade !- men fick ju inte misstänka dig för ulveri ju )
 
ja hur var det nu @Emma_Andersson varför valde du mig ? martin kan jag förstå och jag försökte verkligen tala om att jag på inga sätt ville godförklara honom men att andra ulvar borde vara bättre att hitta än martin som jag ju inte var säker på ( även om jag anade !- men fick ju inte misstänka dig för ulveri ju )

Ingen aning... jag skulle väntat en dag till. Då hade jag inte valt dig!
 
Jag vet precis vilken kommentar du tog mig på!
Direkt när jag skrivet det visste jag att LenaH skulle se vem jag var
När jag åkte ut så började kartan om vem som var vem ta plats sedan orkade jag inte riktigt och släppte det. Det var dock mycket talande med vem som diskuterade vid vilken tid och hur mycket.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
41 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp