Jag är död, remember?Mest lite chockad, det är brukar alltid vara någon som kastar in en röst på mig i brist på bättre.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är död, remember?Mest lite chockad, det är brukar alltid vara någon som kastar in en röst på mig i brist på bättre.![]()
Jag är helt oskyldig till det!Jag är död, remember?![]()
Jag hade inte en tanke åt det hållet för att vara helt ärlig...Jag hade ju en aning om det imorse men ville inte vara för tydligt med det. Tydligen för tydlig för att inte ulvarna skulle snappa detlilltess ville ju hålla dig som inte så suspekt men snurrfian möjligen.
sedan kan jag inte låta bli at fundera över om inte hemlig varit tjuvad också ? Iom hämndlystnaden på den hon trodde var tjuven - dvs Habina?
Jag hade inte en tanke åt det hållet för att vara helt ärlig...Jag tyckte inte att du försvarade henne så mycket heller...
![]()
det pga att hon skrev att väldigt gärna ville ha ut dig imorseDu tänker alltså att hemlig trodde att jag var tjuv och därför röstade på mig? Som hämnd för att hon blivit tjuvad?
därför att jag inte var säker på det förstås!! och jag VAR på väg att ändra men hann inte,,, BSF la sin röst så sen att jag inte hann skick den rösten!Alltså jag var ganska övertygad om att hemlig var ulv och fastnat i en enkel tanke kring mig. Normalt brukar jag inte bry mig, men tredje gången hon röstar på mig så tröttnade jag. Hade inte en tanke om att hon var ängel och jag tycker också det är lite knepigt att Q plötsligt visste om det. Men varför inte försöka övertyga oss andra så hon inte blev lynchad?![]()
Nä det hann jag inte direkt och jag var heller inte säker på att hon var ängel , hade bara en kort fundering om det imorse och kunde lika gärna varit röstfifflare och ville ju inte trumpeta ut att hon kunde synts i infon, och det enbart för att Lilltess verkade tycka att hemlig inte var skum : Funderar ni på om jag är ond så skulle jag ju inte skrivit det alls i tråden utan bara eldat på mot henne...Jag hade inte en tanke åt det hållet för att vara helt ärlig...Jag tyckte inte att du försvarade henne så mycket heller...
![]()
därför att jag inte var säker på det förstås!! och jag VAR på väg att ändra men hann inte,,, BSF la sin röst så sen att jag inte hann skick den rösten!
Aha... Du lät väldigt säker efteråt.![]()
HM undrar jag om du med denna kommentaren tycker att jag gräver bra åt onda just nu , så slipper ni ? Jag hajade till lite för den förut men hann inte analysera och tänka på det ordentligtQuarter4ever. Tycker jag ångar på i vanlig Q-anda, vilket egentligen inte säger någonting. Hon har vettiga tankar och för verkligen leken framåt, så även OM hon är ond, så vill jag ha kvar henne.![]()
HM undrar jag om du med denna kommentaren tycker att jag gräver bra åt onda just nu , så slipper ni ? Jag hajade till lite för den förut men hann inte analysera och tänka på det ordentligt
Sista gången jag är och handlar så jag bara har typ 20 min före DL att komma in med tankar![]()
Eh? Såg du inte --->Det var ett skämt. Hade jag misstänkt att du är ond så skulle jag försökt få ut dig direkt. Du kan förstås ändå vara ond, men hittills har jag inte hittat något som fått mig att reagera (mer än det sista nu om hemlig).
Du var först ut med att kommentera att det vore bra om inte alla röstar på Ferrari - då får vi det svårare att hitta onda.
Jag tyckte det var en bra idé. Och då Habina var en jag reagerat på och Lilltess var en jag höll som god så tyckte jag att det var ett bra alternativ till Ferrari. Lilltess var noga med att säga att hon skulle byta över ifall det kom för många röster på Habina - fine, nu i efterhand kan vi ju anta att det defenitivt berodde på att hon hade info om Ferrari.
Jag tänkte att istället för att det ska bli en "tråkig" röstning då alla röstar på ferrari, vilket känns rätt givet att det blir- så kunde man iaf fortsätta att fundera över resten av deltagarna. Annars blir det lätt så att det liksom tar en paus i tänkandet och teoriandet och så hinner ulvarna käka någon som kan få fram mera och sedan typ finns det ett gäng bybor mot ulvarna och så kan vad som helst hända
Och det är därför jag gärna vill se mer tankar från många. För det är ett gäng som inte riktigt visat så mycket av sig själva ...
Här resonerade jag om hemlig efter att ha gått igenom lilltess inlägg efter hon käkats.det enda lilla jag hittade om något alls kom innan uppdateringen idag, Hon verkar inte vilja hålla hemlig som så skum? men det kan lika gärna vara utifrån "vanligt" resonerande och inte från info. hade det varit av info borde hon ha förmedlat det ganska tidigt under gårdagen? Hm känns som det inte alls var omöjligt att hon var bestulen faktiskt
hur går det med inlägget?Jag ska. Ska bara skriva klart det sista. Gick bara in en snabbis för att se vad ni haft för er under tiden jag skrev...
Saaaa ju att jag var snäll. Men ingen trodde mig![]()