Jag var ju inte ens med från början![]()
Jag säger ju att jag är lost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var ju inte ens med från början![]()
Har du läst vinstvillkoren för denna leken?Jag hann läsa lite om att Habina var på lilltess för att vara tjuv, skulle hon gå på så alltså om hon själv var tjuv menar du? Det känns lite osannolikt kan jag tycka ?
Jag hann läsa lite om att Habina var på lilltess för att vara tjuv, skulle hon gå på så alltså om hon själv var tjuv menar du? Det känns lite osannolikt kan jag tycka ?
där är jag enig med din uppfattning!Kanske för att signalera att hon är tjuv.
Det var ganska tydligt att Lilltess antagligen var spion och råkade outa LenaH som siare och hur hon siat. Så när hon gick på sådant om att Lilltess antagligen var tjuv så finns det i min bok två skäl - antingen så är hon själv tjuv eller så är hon god som försökte offra sig.
Har du läst vinstvillkoren för denna leken?
Kanske för att signalera att hon är tjuv.
Det var ganska tydligt att Lilltess antagligen var spion och råkade outa LenaH som siare och hur hon siat. Så när hon gick på sådant om att Lilltess antagligen var tjuv så finns det i min bok två skäl - antingen så är hon själv tjuv eller så är hon god som försökte offra sig.
Jag kan väl erkänna då att jag trodde Quarter4ever var spion.För hon kändes som hon hade koll och verkade veta en massa saker. Men nu är jag helt med dig om att jag blir nojjig över när hon egentligen blev god. Samtidigt tycker jag inte hon röstat så som en smart ulv skulle rösta.
![]()
Min replik på detta är att du behöver tänka mera om du är god !!!!Jag kan väl erkänna då att jag trodde Quarter4ever var spion.För hon kändes som hon hade koll och verkade veta en massa saker. Men nu är jag helt med dig om att jag blir nojjig över när hon egentligen blev god. Samtidigt tycker jag inte hon röstat så som en smart ulv skulle rösta.
![]()
1 BSF2 (bollen__ ) BSF2 röstar - missar ( efterhand på snurrfian) BSF1-habina-hemlig
2 Snurrfian Snurrfian röstar Q4E- Ferrari -missar (efterhand ferrari)-hemlig
3 Habina Habina röstar på Ferrari-BSF1-ferrari-Hemlig
4 Sookie Sookie röstar (Malinois) cirkus-Q4E-ferrari-schantana/fio
5 Fio (Schantana) fio röstar -BSF1_BSF1- ferrari-missar
6 Cirkus (malinois) cirkus röstar bumpo- missar- ferrari-BSF2
7 Q4E () Q4E röstar Artline- ferrari-ferrari-B
Ja ut med ulvarna först då vinner goda.
Fast du gick ju på Lilltess om att hon outat LenaH, tänkte du inte att det fanns en möjlighet att hon var spion?
Min replik på detta är att du behöver tänka mera om du är god !!!!
Fast tittar jag på den här listan (enbart, måste kolla in alla tider etc sedan) tycker jag snarare att du har en graverande röststatistik. Ulv med alibitänk?
tror du att lyan röstade som de gjorde i DL1 om q är ulv?
Dvs råkade få ut en kollega genom två röster på den från lyakompisar. Så djärv tror jag inte ens att q är, om jag ska vara ärlig
Det kan det absolut vara.
Jag läste ditt nästa inlägg och jag är också inne på att Snurrfians röst på Ferrari är en ren alibiröst - det vore osannolikt att ingen i lyan röstar på den som rätt så uppenbart är siad.
Så jag är med dig helt och hållet. BSF2 och Snurrfian är väldigt misstänkta.
Hävdar du att jag saknar hjärna?![]()
![]()
Jag tycker det är intressant med den teorin i bakhuvudet att Snurrfian två inlägg senare kom in och röstade just på BSF2, Tycker de sista lekarna har varit fullt med vågade alibiröster alltså.. vilket gör att man varken vet in eller ut här.
nejdå
man jag undrar över vilka glasögon du har i denna leken![]()