Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Jag hann läsa lite om att Habina var på lilltess för att vara tjuv, skulle hon gå på så alltså om hon själv var tjuv menar du? Det känns lite osannolikt kan jag tycka ?

Kanske för att signalera att hon är tjuv.

Det var ganska tydligt att Lilltess antagligen var spion och råkade outa LenaH som siare och hur hon siat. Så när hon gick på sådant om att Lilltess antagligen var tjuv så finns det i min bok två skäl - antingen så är hon själv tjuv eller så är hon god som försökte offra sig.

Det var ganska tydligt att Lilltess antagligen var spion och råkade outa LenaH som siare och hur hon siat. Så när hon gick på sådant om att Lilltess antagligen var tjuv så finns det i min bok två skäl - antingen så är hon själv tjuv eller så är hon god som försökte offra sig.
där är jag enig med din uppfattning!

Jag kan väl erkänna då att jag trodde Quarter4ever var spion. :o För hon kändes som hon hade koll och verkade veta en massa saker. Men nu är jag helt med dig om att jag blir nojjig över när hon egentligen blev god. Samtidigt tycker jag inte hon röstat så som en smart ulv skulle rösta. O_o

Jag kan väl erkänna då att jag trodde Quarter4ever var spion. :o För hon kändes som hon hade koll och verkade veta en massa saker. Men nu är jag helt med dig om att jag blir nojjig över när hon egentligen blev god. Samtidigt tycker jag inte hon röstat så som en smart ulv skulle rösta. O_o

Fast du gick ju på Lilltess om att hon outat LenaH, tänkte du inte att det fanns en möjlighet att hon var spion?

Min replik på detta är att du behöver tänka mera om du är god !!!!

1 BSF2 (bollen__ ) BSF2 röstar - missar ( efterhand på snurrfian) BSF1-habina-hemlig
2 Snurrfian Snurrfian röstar Q4E- Ferrari -missar (efterhand ferrari)-hemlig
3 Habina Habina röstar på Ferrari-BSF1-ferrari-Hemlig
4 Sookie Sookie röstar (Malinois) cirkus-Q4E-ferrari-schantana/fio
5 Fio (Schantana) fio röstar -BSF1_BSF1- ferrari-missar
6 Cirkus (malinois) cirkus röstar bumpo- missar- ferrari-BSF2
7 Q4E ( :angel: ) Q4E röstar Artline- ferrari-ferrari-B

Fast tittar jag på den här listan (enbart, måste kolla in alla tider etc sedan) tycker jag snarare att du har en graverande röststatistik. Ulv med alibitänk?

Fast du gick ju på Lilltess om att hon outat LenaH, tänkte du inte att det fanns en möjlighet att hon var spion?

Nej. :o Jag tänkte att hon (precis som jag) läste LenaH:s svävande motivering till att rösta på ferrari. Jag tänkte direkt när jag läste den "hm, hon måste veta något om ferrari men inte få fram det", men sedan skriver dessutom lilltess det. :crazy: Jag var så inne på att ingen god öht skulle få för sig att outa en annan god sådär. :banghead:

Fast tittar jag på den här listan (enbart, måste kolla in alla tider etc sedan) tycker jag snarare att du har en graverande röststatistik. Ulv med alibitänk?

tror du att lyan röstade som de gjorde i DL1 om q är ulv?
Dvs råkade få ut en kollega genom två röster på den från lyakompisar. Så djärv tror jag inte ens att q är, om jag ska vara ärlig

DL1 21:30
17:26 Snurrfian röstar på 1quarter4ever
19:15 (Malinois) cirkus röstar på 1bumpo
19:52 Sookie röstar på (Malinois) 1cirkus

20:12 Blacksmithfarm1 röstar på (Malinois)cirkus
20:38 Blacksmitfarm1 ändrar röst till Snurrfian

20:54 Schantana röstar på 1blacksmithfarm1
21:05 Lilltess röstar på (Malinois) 2cirkus
21:08 hemlig röstar på 1Habina
21:16 Ferrari röstar på 1Artline
21:18 LenaH röstar på 2Blacksmithfarm1
21:22 Habina röstar på 1ferrari
21.26 quarter4ever röstar på 2Artline
21:28 Blacksmithfarm1 ändrar röst till 3Artline

21:29 Artline röstar hemlig
21:29 Artline ändrar röst till 3blacksmithfarm1
(bollen__ ) BSF 2 missar att rösta
bumpo missar att rösta

Artline lynchas (ulv)
Inget käk

DL 2 21:00
19:13 hemlig röstar på 1Blacksmithfarm1
19:56 LenaH röstar på 1Ferrari
20:41 Lilltess röstar på 2Ferrari
20:50 Snurrfian röstar på 3Ferrari
20:52 Ferrari röstar på 1Lilltess
20:52 bumpo röstar på 2Blacksmithfarm1
20:53 Blacksmithfarm1 röstar på 4Ferrari
20:56 Schantana röstar på 3Blacksmithfarm1
20:58 Habina röstar på 4blacksmithfarm1
20:59 ( bollen__) BSF2 röstar på 5Blacksmithfarm1
21:00 Sookie röstar på 1quarter4ever
21:00 quarter4ever röstar på 5ferrari

BSF1 lynchas ( välsignad)
LenaH käkas ( siare)

Röstlista DL 3 kl 21.30
17:25 Schantana röstar på 1Ferrari
18:20 bumpo röstar på 2Ferrari
19:35 Lilltess röstar på 1Habina
19:49 Blacksmithfarm2 röstar på 2Habina
19.55 cirkus röstar på 3Ferrari
20.19 hemlig röstar på 3Habina
20.36 quarter4ever röstar på 4Ferrari
20.38 Habina röstar på 5ferrari
21.20 Sookie röstar på 6Ferrari

ferrari röstar på quarter4ever

snurrfian röstar på Ferrari
ferrari lynchas (ulv)

DL 4
15:24 cirkus röstar på 1Blacksmithfarm2
20:17
hemlig röstar på 1Habina
20:25 Habina röstar på 1
hemlig
20:45 quarter4ever röstar på 1bumpo
20:49 Sookie röstar på 1Schantana/fio
20:55 Snurrfian röstar på 2
hemlig
20:59 Blacksmithfarm röstar på 3hemlig

hemlig 3
övriga varsin (:p)

hemlig lynchades och var ängel
bumpo käkades och var bybo

Lånade den här av cirkus för att försöka få lite ordning i hjärnan. Har lagt till röstnumret före varje namn, så ni vet vad siffrorna säger. :)

La till lite fler färger och fick återigen tänka till för att inte färga hemlig röd. :o

tror du att lyan röstade som de gjorde i DL1 om q är ulv?
Dvs råkade få ut en kollega genom två röster på den från lyakompisar. Så djärv tror jag inte ens att q är, om jag ska vara ärlig

Nä, inte djärv. Däremot kan det ha blivit misstag. Jag har ju själv lyckats med det någon gång (ffa i dl1) när jag glömt vem som ingått i lyan. :o Kikar på statistiken nu och helt omöjligt var det ju inte. Däremot skulle jag inte sätta Q högt på misstankelistan, men jag reagerade över hennes "snygga" statistik.

Det kan det absolut vara.

Jag läste ditt nästa inlägg och jag är också inne på att Snurrfians röst på Ferrari är en ren alibiröst - det vore osannolikt att ingen i lyan röstar på den som rätt så uppenbart är siad.

Så jag är med dig helt och hållet. BSF2 och Snurrfian är väldigt misstänkta.

Jag tycker det är intressant med den teorin i bakhuvudet att Snurrfian två inlägg senare kom in och röstade just på BSF2, Tycker de sista lekarna har varit fullt med vågade alibiröster alltså.. vilket gör att man varken vet in eller ut här.

Jag tycker dl2 är intressant där @fio aka schantana och @Blacksmithfarm nr2 aka bollen__ ser ut att rädda ferrari. Jag är mycket medveten om att jag var med i det gänget också, men eftersom jag vet min roll så fokuserar jag på de två andra. Sedan inser jag hur många byten av lekande det varit i den här leken och det gör förstås att jag blir alldeles snurrig.

I dl3 röstar sedan schantana först på ferrari, kan de ha diskuterat i lyan att det är lika bra att offra ferrari eller är det en god som kommit till insikt efter lynchen av goda blacksmithfarm1?

I dl4 så funderar jag förstås över @Snurrfian och blacksmithfarm2 som ser till så hemlig ryker. Samtidigt var jag verkligen övertygad om att hon var ond, så pass att jag fortfarande tror det. :o

Jag tycker det är intressant med den teorin i bakhuvudet att Snurrfian två inlägg senare kom in och röstade just på BSF2, Tycker de sista lekarna har varit fullt med vågade alibiröster alltså.. vilket gör att man varken vet in eller ut här.

Fast vågat och vågat - är dom kollegor i lyan så tror jag att en av dom vill försöka se god ut och rösta på den andra.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka