Bukefalos 28 år!

Rörkrökar-fråga

Mimsan

Trådstartare
Det här med vatten och avlopp är inte riktigt min grej. Undrar inför en planerad köksrenovering om man kan byta plats på diskbänk och diskmaskin utan att rörmokaren behöver dra om en massa befintliga rör. I båda fallen handlar det ju om vatten som ska in respektive ut - fast det är kanske mer komplicerat än så. Nån som vet???
 
Sv: Rörkrökar-fråga

Blir väl lite svårt med tanke på att du har ett ganska rejält avloppsrör från diskhon. Han måste nog dra om rören isf.
 
Sv: Rörkrökar-fråga

Det var det jag misstänkte. Nu skall golvet ändå brytas upp och det är en torpargrund under så det kanske inte är så besvärligt ändå, men du har givetvis helt rätt i att rören har lite olika dimensioner! Tål att tänka på...
 

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 065
Senast: Habina
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 242
Senast: gulakatten
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 689
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 536
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp