Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

KL

Min häst borde ha "My way is THE way" just för att blir det inte som hon vill kan hon bli så förbannat arg..

Annars så vore ett schabrak med texten "Älskar äpplen" på ena sidan, och "Men morötter går också bra" på andra sidan ganska passande.

Jag skulle vilja ha brodyr på täcke och schabrak med följande text :
JA , jag är större än dom flesta,178 cm om du undrar.

Med anledning av att "alla" kommer fram på tävlingar och kommenterar att unghästen är så stor, med följdfrågan : hur stor är han???!!
Jag kan fortfarande inte begripa i vilket avseende det är intressant att veta exakt hur stor han är och att folk upplyser mig om att han är SÅÅÅÅ stor, jag är inte dum jag vet att han är stor, puckon :devil:

*kl*
Min Wille skulle ha täcke/shabrak där det stod "Störst, bäst & vackrast!" om han fick bestämma ;)

Har en tröja med tryck på ryggen:

"Fjording?
Nej!
Nordsvensk!"

Många som tror hon e fjording pga av hennes färg...

Nu har mitt schabrak kommit :D

13d717a8aa15850de8dffca11519efc4_640_480.jpg

Vad tycks?

Haha, ja det vore bättre.
Eller helt enkelt "mare in charge"
Eller dagar som idag så duger "Billig" mycket bra :mad::D

Har lite problem med mina icke hästintresserade föräldrar och har tänkt skriva "Pappa betalar - man kan ju alltid drömma" på täcket. Mest på skoj nog då man betalar allt själv :rofl:

Haha, de hade jag också kunnat ha. :D

Typ ngt sånt, eller jag är väl ingen nybörjare längre men det är jag som sätter oss i skiten ibland när det gäller hoppningen och det är då inte han som ger sig själv smått otydliga signaler i dressyren :angel:

En i stallet har en grå ungponny som är helgalen, stegrar o bockar på tävlingsbanorna...Har fått henne till att hon snart ska beställa ett täcke eller schabrak med texten Varning för "gråa faran":p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka