Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

Min har bara ett täcke där det står "bästis" på, dock broderat redan då jag köpte det men tycker om det iaf.

hade varit kul att ha ett schabrak med någonting roligt att brodera på, iofs passar hans smeknamn Fjant rätt bra kanske?

kl.

Jag har ett täcke där det står 'Vi Äger!' :)

Knapplån...

Vi har jackor med stallnamnet broderat på ryggen och namnet fram.
Alla har dock inte sitt eget namn, vi har en Ponnymamma, en Ponnypappa, en Chef (hyresvärden) och en Amatör.

Amatören är min sambo som mest hänger med på ett hörn och rider några gånger om året.:D

haha jag har en sådan skylt som ser ut som en övningskörnings skylt på transporten men det står
TÄVLINGSKÖR på den :):D

Jag har en t-shirt som jag fått gjort där det på framsidan står "HEMI" (hästens namn) och på ryggen står där "100% pure ride!!"

till en lätt skrämd häst
-Spöken? jag ser dom överallt!

till en vacker,sur märr ;)
-se men inte röra!
eller
-Poke me,I dare you

Knapp

Jag skulle vilja ha brodyren "Hästjävel!" och så ett hjärta bakom, "Fetto" är tänkbart för tillfället (min pålle, nyköpt, är på bantningskur...), "Märr!" skulle också vara passande, "Bestämd" eller "Chefen" (på henne allstå, hon vill gärna tro det iaf) eller kanske: "Älskad".

Knapp

Var på en dressyrtävling då det var några från samma klubb där mammorna hade ponnymammor på sina jackor och barnen ponnyfilial lr liknande :D funderar på att ge mamma en jacka där det står Annies mamma eller Annies mamma Marianne då hon aldrig får heta sitt eget namn utan på ridklubben blir hon kallad för annies mamma;) Även om hon själv rider där osv :p
massor med roliga namn :) nu vill jga brodera:bump::bow::love:

knapp

Jag funderar på "Hund i hästförpackning" till sköthästen. Eller möjligtvis "Made of China".

*knappis*

Vad passar till en riktigt röd fux som har ett härligt divigt humör?! :D:d

Hon heter Amazing och hon är väääääl medveten (vi påminner henne :p:p) om vad det betyder ;):love:

*kl*

till mitt kallblod av det rundare slaget skulle jag helt klart skriva På måndag börjar vi banta eller när jag blir stor ska jag bli dressyrhäst

unghäst:
future star in training (och för att snitsa till det lite mer, byt ut "star" mot just en stjärna!)

gammal häst:
no regrets!

en väldigt praktiskt och rolig text:
är jag på rymmen? var vänlig ring: 07*-*******

*kl*

DSCN(23).JPG

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka