Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har jackor med stallnamnet broderat på ryggen och namnet fram.
Alla har dock inte sitt eget namn, vi har en Ponnymamma, en Ponnypappa, en Chef (hyresvärden) och en Amatör.
Amatören är min sambo som mest hänger med på ett hörn och rider några gånger om året.
Jag skulle vilja ha brodyren "Hästjävel!" och så ett hjärta bakom, "Fetto" är tänkbart för tillfället (min pålle, nyköpt, är på bantningskur...), "Märr!" skulle också vara passande, "Bestämd" eller "Chefen" (på henne allstå, hon vill gärna tro det iaf) eller kanske: "Älskad".
Var på en dressyrtävling då det var några från samma klubb där mammorna hade ponnymammor på sina jackor och barnen ponnyfilial lr liknande funderar på att ge mamma en jacka där det står Annies mamma eller Annies mamma Marianne då hon aldrig får heta sitt eget namn utan på ridklubben blir hon kallad för annies mamma Även om hon själv rider där osv
massor med roliga namn nu vill jga brodera
Ekonomi & Juridik Det står typ 80 hästar på anläggningen där vi hyr plats. Vår stallägare har aldrig nämnt att hon vill ha passen. Hon skulle ju behöva...