Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ju humor på riktigtIdag skulle vi åka iväg, och jag sa till dottern (4,5) att gå till hallen och sätta på sig sina sandaler. När hon är i hallen börjar hon sjunga högt:
"VEM ÄR DUUU, VEM ÄR JAAAG, LEEVAANDEE SANDALEEEER!!"
![]()
Som när min fyraåring och relativt nyblivne storebrorn betraktade sin lillasyster och sa:H när vi åkte bil genom en tunnel:
”Jag har alltid uppskattat att åka i tunnlar som har backar i sig”
Är han snart 6 eller är han snart 76?
Mina barn:Jag, lycksalig och mild efter fina semesterdagar: Jag tror inte att någon har finare barn än vad jag har!
Lilla E: jo, det tror jag nog
J: Va, tror du?
E: Ja men det bor ju typ hundra miljarder människor på jorden, någon måste ju ha finare barn!
Har tydligen fått ett barn som kör ännu hårdare med logik än jag själv gör![]()
Min femåriga brorson frågade mig häromdagen vad jag skulle ha deciliterbandet till, när jag tog fram måttbandet för att mäta en grej. Det är inte lätt att hålla koll på alla termer!Sonen tar fram måttband: Nu ska jag mäta om du är kilometerlång.
Mitt barn, som ändå är nio, bad mig hämta ketchuplådan tidigare ikvällMin femåriga brorson frågade mig häromdagen vad jag skulle ha deciliterbandet till, när jag tog fram måttbandet för att mäta en grej. Det är inte lätt att hålla koll på alla termer!![]()