ROSA eller LILA...

Huntress

Trådstartare
Ja, är det någon som vet var man kan hitta ROSA eller LILA fleecelindor? Har letat ganska länge och faktiskt inte hittat - någon som har tips? Jag har för mig att det fanns knallrosa på annexet i Globen...? Alla nyanser av rosa och/eller lila är mycket välkomna!

Jag behöver inte få veta hur smaklöst det är - det vet jag redan! ;) :love:

Mvh Huntress :)

Sv: ROSA eller LILA...

Får jag låna ett litet hörn av din tråd? Tycker det är så genant att starta en tråd enbart för det här. Men nu när du har gjort det kanske jag vågar sticka upp huvudet med frågan: Jag skulle vilja ha ribbade boots i en häftig färg, önskedrömmen skulle vara gula, riktigt solskensgula. Men vilken annan häftig färg går oxå bra. *bugar och bockar*

2005_0129stallet0095.jpg

:p

Mias RS säljer rosa o lila. Bara hitta ett företag som skickar per postorder, de brukar ha de flesta färgerna.
Lillhästen vet jag har haft rosa o lila från Mias. Typ ljuslila, nästan som blåbärskräm som är superutspätt med mjölk!

Vi har köpt lila i Ullared...men dom har ju inte postorder och det är väl synd!!!

mishan skrev:
Får jag låna ett litet hörn av din tråd? Tycker det är så genant att starta en tråd enbart för det här. Men nu när du har gjort det kanske jag vågar sticka upp huvudet med frågan: Jag skulle vilja ha ribbade boots i en häftig färg, önskedrömmen skulle vara gula, riktigt solskensgula. Men vilken annan häftig färg går oxå bra. *bugar och bockar*

Här finns gula! Om du hittar en ridsportsbutik som tar hem från Ukal kan de någ ta hem åt dig!
http://www.ukal-equitation.com/bdd/shopping/product_details.php?id=E0125&id_cat=44&curs_in=0&max=5&pic=1

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Esmeralda
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 638
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka