Rosa transport.

Sv: Rosa transport.

läcker och ändå lite diskret med färgen.. dock inget jag skulle sätta mina valacker i :)

Den har ja o mamma tittat på:d Ponnystoet skulle nog äälska den, Haha:rofl:
Dock skulle nog inte pappa villa köra mig:angel:

åhh den vill jag ha!
(hade lätt ställt min sköthästvalack i den!)

Haha, vad gulligt!:p

Dock vet jag inte om min valack skulle gilla den, visst att han är rätt rosa, men det blir nog för mycket rosa då...:crazy: :angel:
Han trivs så bra med vårt underbara UMEsläp!:D:love:

Fin!
Trodde det skulle vara gräsligt men den här var ju söt.
Ljust och såg häst vänligt ut.

Tja, den där har varit ute på annons länge. Häftig färg, men den är nog svårsåld. Tänk om jag skulle köpa den till min röda bil...:eek:

Hade jag inte redan köpt en transport så hade jag banne mej köpt den här bums! Hade passat ypperligt till min grafitgråmetallic VW Passat TDI 4 motion! :banana: Men jag får nöja mig med ett helt vanligt Bojsläp...med silverstripes!

den var ju jättefin!
Vad är det egentligen för fel på rosa till grabbs? Sambon har rosa skortor o är grymt snygg i det.

när jag såg rubriken så tänkte jag typ: Shit, en rosa går ju inte o ha! för jag trodde den va typ knallrosa..men den där var ju ganska mild ändå, rätt söt faktiskt :) även om jag inte vill ha den till ngn av mina två pojkar :p

Jag gillar inte rosa egentligen men tycker att det där färget var rätt snyggt! Lite unikt och personligt liksom. Skulle säkert kunna passa bra i hop med en silverfärgad eller svart bil.

Hahaha. Fan vad söt!
Det vore asballt att matcha med en rosa bil till ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 221
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: Sharpless
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 988
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla... 2 3
Svar
58
· Visningar
10 401
Senast: Skye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet