Rosa transport.

Sv: Rosa transport.

Åh men shit den va ju riktigt söt ju! :)

När jag läste trådens rubrik väntade jag mig en bild på en chockrosa transport men denna va ju nästan fin.... Vet inte om det skulle se så snyggt ut till en typ babyblå bil, känns som om det skulle bli lite VÄL "gulligt".... :smirk:

:banana: :bump: :banana:

Ja både färg o vikt gör den svårsåld. Man måste både gilla färgen o få dra så mkt.

Jamänvisst. Det är bara att fixa BE eller väga ned släpet så blir det perfekt.;)

huuu :crazy: skulle skämmas ihjäl om jag var tvungen att åka på tävling med den. jag brukar hävda att rosa utrustning inte passar till någon häst men rosa transport... gaaah!

;)

Men typa ner är väl -typ- jättesvårt eller?

Ja det är lite jobb med det, man måste typ byta dragfästet och däck tror jag. Och naturligtvis en ombesiktning. Synd att byta till nåt "klenare" när det redan sitter rejäla grejer på. Får man inte dra den vikten är det nog bättre att köpa en mindre finka eller fixa BE.

fan vilken cool :love: den vill jag haa :p nej, okej, kannske inte rosa, men det vore jäkligt gulligt om någon lastade ur en söt lite b-ponny ur den där :love:

Vilket sammanträffande - precis innan jag surfade in på Buke satt jag på blocket och slöklickade och förfärades över hur någon som har en sån där SNYGG transport skulle vilja sälja den? Helknäppt. JAG VILL HA! Snyggaste jag sett på länge, alla kategorier.

*kl*

Det enda felet (förutom att den är rosa) är märket. Jag skulle skäms med eet sånt släp.. Det enda som fattas är en luddig rosa grimma på en liten söt ponny med matchande benskydd och täcke.. För att på tävlingsplatsen ha passande schabrak.. :cool:

Åh helt fantastiskt snygg! Jag skulle gladeligen köra runt min vallack i den, hihi! :banana:

Jag tänkte på dig efter att ha sett den. Har läst din transporttråd :smirk:

Det är samma regler för det fortfarande? Har hört olika...

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 221
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: Sharpless
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 988
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla... 2 3
Svar
58
· Visningar
10 400
Senast: Skye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka