Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inget tips, men ibland får man låna router av internetleverantören. Jag har via Telia och har gratis router genom dom. De bytte ut min gamla när den började fungera dåligt. Så kolla med din internetleverantör först
Vi har oxå Telia och jag har haft dem på de flesta ställen som jag bott på. Då ingår router i abonnemanget. Alltså inget du behöver köpa.Jag ska snart flytta och då kommer jag köpa en ny dator. Jag vill ha trådlöst internet och då behöver man väl en router? Har ni tips på nån bra..?![]()
Vi har oxå Telia och jag har haft dem på de flesta ställen som jag bott på. Då ingår router i abonnemanget. Alltså inget du behöver köpa.
De ser helt jämförbara ut, dock vet jag ingenting om CPU-prestanda mellan de båda processorerna. Men den högra datorn (X555DG) har dubbelt så stor hårddisk och dubbelt så lång garanti - så sannolikt skulle jag välja den.Tror ni de är bra, vilken skulle ni välja?