de kattúngekullar jag haft har vart rumsrena ungefär vid 6 veckors ålder..... inga av mina nuvarande har gjort utanför lådan, den ena var 12 veckor då jag hämtade, den andra 10 :)
 
De kattungar jag har är rumsrena sen födseln. Mamma tvättar bort till ungefär 4 v, sen går de på lådan av sig själv.
 
Mina började jag lådträna när de var 4 veckor....lyfte i dem ilådan i 1 dygn efter mat och lek, efter det har de fixat det där med lådan själva och inte en endaste olycka har hänt utanför, de är 12 veckor nu...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
767
Övr. Katt Ja. Nån gång ibland hade väl inte varit hela världen men hon har verkligen vår grusgång/parkering som toalett. Det är svårt att ta sig...
2
Svar
30
· Visningar
2 387
Senast: SaraXX
·
Övr. Katt Jag hittade ingen tråd om detta så startar en: Vad ska man som nybörjare tänka på när man tar hem en kattunge? Tips och råd? Vilka...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 570
Senast: Gimlan
·
Katthälsa När jag googlar står det att man kan/bör kastrera hankatter redan vid 4 månaders ålder? Det låter VÄLDIGT tidigt, de växer ju mycket...
2
Svar
24
· Visningar
1 560
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp