Rundsytt träns där även nosgrimman är rund?

Sv: Rundsytt träns där även nosgrimman är rund?

Fast om du läser originalinlägget så ser du att jag helst skulle vilja ha ett med delat nackstycke... :angel: ;)

Hööks springer jag på i tid och otid, så det tränset hade jag köpt för längesedn om det hade varit "perfekt". :D
 
Sv: Rundsytt träns där även nosgrimman är rund?

*lån*
Återigen - beställ från någon av våra duktiga sadelmakare/läderhantverkare. Såvida inte tränset ska ha riktiga guldspännen så kommer du garanterat under 5000:-...
 
Sv: Rundsytt träns där även nosgrimman är rund?

men du kan köpa det och bara ha nosgrimman! Jag kan faktiskt läsa om du inte trodde det!!!!
 
Sv: Rundsytt träns där även nosgrimman är rund?

Men jag vill ju ha ett helt, komplett, matchande träns... :confused:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 175
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 039
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 524
Senast: Imna
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp