Rundsytt träns från Agersta

S

Sesselja

Är det någon som har det runsydda tränset, med tyglar i tyg med stroppar, från Agersta? Det kostar 399:- och finns i tre färger. Hur är det? Passform? Kvalitet?

Så här ser det ut
 
Jag har inte tränset men jag har tittat närmare på det och en anledning till att jag inte köpte det var att det verkar felkonstruerat. Nosgrimman sitter ihop med och bakom huvudlaget. Det syns på bilden om man tittar noga, att nosgrimmans sidstycken måste ligga tvärs över istället för parallellt med huvudlagets sidstycken. Det är väl inget stort problem, kanske, men jag tyckte det verkade klumpigt. :confused:
 

Liknande trådar

Utrustning Nu har jag för 3e gången på lite över 3 år blivit lurad på ett rundsytt brunt träns från 3 olika svenska nätaffärer... 👿🤬😡 Så finns det...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: palle
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 177
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 078
Träning Jag ser rätt ofta förfrågningar om tränare som kan komma hem till personen som vill träna. Min spontana tanke är att det blir jättesvårt...
2
Svar
32
· Visningar
2 764
Senast: Astrid1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp