Bukefalos 28 år!

Running Sea

Mary91

Trådstartare
Är nyfiken på om det finns någon mer här på Buke som också funderar på att betäcka med Running Sea i år? Ni som har/haft med hans avkommar och göra får gärna skriva om hur dem är i hanteringen m.m. Vore kul och veta det :)

Vi kommer att ha två ston till han i år om allt går som det ska :laugh:
 
Sv: Running Sea

Vi har ett sto född -03 e: Running Sea som heter Lajo Zequie. En super, super snäll tant i all hantering. Träningsvillig till tusen och travsäker som få. Finns fart i hon men har haft problem med moralen hos förra ägaren. Vi köpte henne i december ifjol och efter lite uppfräschning har hon hunnit med två starter för oss. Debuten blev en flopp men blev tvåa i andra starten. Precis som hon började komma igång ordentligt fick hon en broddspark på högra bakkotan, i hagen för några veckor sedan. Fick en ordentlig sårinfektion som nu är på tillbakagång. Typiskt! Men vi ser fram emot att komma ut på banan med henne igen.

/Sandra
 
Sv: Running Sea

Kul och höra från dig som har en avkomma efter Running Sea :) Jag har träffat han på Hingstdagen på Axevalla nu i år iaf och då verka han oerhört lugn och ägarna sa själva att han är oerhört snäll att hantera m.m. Så jag får hoppas på att våra föl blir det med och travsäkra då som din är ;)
Hoppas din häst blir bra efter broddsparken så ni får komma ut och tävla snart :laugh:


/ Marie :)
 
Sv: Running Sea

Är det fortfarande ingen som ska betäcka med Running i år?

Vi har iaf kört iväg ett av våra ston till han idag :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 701
Senast: Tilly_85
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
22
· Visningar
1 068
  • Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: tanten
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 348
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp