Xayah
Trådstartare
Hej! Vad finns det för ryggskydd som skulle kunna passa väldigt kort rygg, dessutom är jag svankig?
Aldrig haft ett ryggskydd förut, men hade en sköldpaddeväst i tonåren, som mest hängde i garderoben för det känndes hemskt att ha på mig.
Köpte ett Swing P24 Flex Ryggskydd, som verkade vara en av de kortare varianterna. Mellan axel och midja 36 cm, mäter jag på mig själv har jag just 36 cm. Jag är 170 lång, mest ben.
Det känns som jag blir hängd på en galge
bifogar bild (förhoppningsvis) Tittar jag på annons bilderna så sitter ju toppen av skyddet typ vid första nackkotan och går långt över svanskotan. Men hur sjutton hittar man kortare skydd som passar för större byst (104) och midja?
Annars så tyckte jag den var bekväm, tunnt tyg fram och i sidorna och satt inte långt ner fram, precis i midjan. Luftig och sval är ett måste.
Måste finnas någon mer som är skapt som mig
Aldrig haft ett ryggskydd förut, men hade en sköldpaddeväst i tonåren, som mest hängde i garderoben för det känndes hemskt att ha på mig.
Köpte ett Swing P24 Flex Ryggskydd, som verkade vara en av de kortare varianterna. Mellan axel och midja 36 cm, mäter jag på mig själv har jag just 36 cm. Jag är 170 lång, mest ben.
Det känns som jag blir hängd på en galge
Annars så tyckte jag den var bekväm, tunnt tyg fram och i sidorna och satt inte långt ner fram, precis i midjan. Luftig och sval är ett måste.
Måste finnas någon mer som är skapt som mig