Jag har inte ens fyllt 30 ännu och har ordentligt djupa linjer under ögonen. Det stör mig faktiskt, att de är så pass framträdande, och det har de varit i flera år. Jag lär mig att sminka mig så att de inte framhävs alltför mycket - sminkar jag det området så ser jag 30år äldre ut på en gång. Men de är ju alltid lika djupa och tydliga. Jag har inte vågat göra något åt det. Jag har aldrig låtit göra något med folkets etc, och så nära ögonen känns läskigt..
Grå hår har jag också rätt många, for the record. De dök upp för ett par år sen och blir rätt snabbt fler. Jag är kluven, men det stör mig inte på samma sätt eftersom det ändå är något som jag kan åtgärda om jag vill. Eller så låter jag frisören färga rubbet till silver och förekommer det hela
. Ansiktet är en annan femma.
Grå hår har jag också rätt många, for the record. De dök upp för ett par år sen och blir rätt snabbt fler. Jag är kluven, men det stör mig inte på samma sätt eftersom det ändå är något som jag kan åtgärda om jag vill. Eller så låter jag frisören färga rubbet till silver och förekommer det hela