Ryttar-OS i SVTPlay

Sv: Ryttar-OS i SVTPlay

Och jag skulle gissa på att det är kommentatorerna eftersom Kunskapskanalen sänds redan nu på SVT Play och SVTSport har en mer övergripande kunskap.

Ja det är ju konstigt eftersom jag och många med mig mailade kommentatorn till dressyren (Yvonne nånting) och hon svarade under sändning att det inte kommer sändas någon annanstans än på Kunskapskanalen eftersom alla playkanaler dom har kommer vara upptagna.

Fio hörde det också och säkert alla andra som kollade.... Sedan upprepade hon det flera gånger.

Så någon har ju fel.

Ja verkligen konstigt.. Men länken jag la in dom sänder iallafall terrängen för det har jag redan kontrollerat.

Är det någon som vet vilken tid just ridsporten börjar på kunskapskanalen (om det är den kanalen det visas på, så jag förstått det iaf ) i morgon ?

Fast i morgon är det ingen ridsport på kunskapskanalen, det är på måndag när terrängen går..

28 juli kl 11:00-17:45 Dressyr
29 juli kl 11:00-17:45 Dressyr
30 juli kl 13:45-18:40 Terräng Kunskapskanalen
31 juli kl 11:30-16:35 Banhoppning

Detta är svensk tid

kl

tror det är så att de grenar som sänds på kunskapskanalen på TV, har en webbsändning, fast är markerad som "OS i London: SVT24/KK" - förhoppnignsvis betyder det att fälttävlan även kommer via webben.

kl

tror det är så att de grenar som sänds på kunskapskanalen på TV, har en webbsändning, fast är markerad som "OS i London: SVT24/KK" - förhoppnignsvis betyder det att fälttävlan även kommer via webben.

Vi måste ha gjort nåt rätt då de nu backat om att bara visa terrängen på kunskapskanalen. För nu ska den visas i SVTplay MED !!! :banana: :banana:

Ja hur det än är så meddelade nyss kommentatorn i play att terrängen nu kommer sändas på play! Så oavsett om det var dom som var felinformerade eller om dom har ändrat efter påtryckningar så är jag nöjd :D

kul! :D

Dock så spelar det ingen roll för mig eftersom jag börjar jobba imorrn (:cry:) så hoppas det finns torrents man kan ladda ner senare... :p

Ja hur det än är så meddelade nyss kommentatorn i play att terrängen nu kommer sändas på play! Så oavsett om det var dom som var felinformerade eller om dom har ändrat efter påtryckningar så är jag nöjd :D

Det är Svt som backat.. hörde jag eftersom intresset var mkt större än vad dom kunnat ana angående dressyrprovet så valde dom att sända även terrängen! :banana:

Svt play sänder tom 14.10 efter 14.10 sänds det på Svt24/kunskapskanalen play

http://www.svtplay.se/live/176141/os-i-london-svt24-k

Senast ändrad:

Härligt! Vi måste ligga på dom!!!

Jag tycker också dom har lyckats bra med kommentatorerna! Den vanliga kommentatorn är kunnig och åde hon och expertkommentatorn är tydliga och lätta att förstå för dom som inte kan något. Håller ni med?

Jag har mailat denna synpunkt till SVT samt en länk till Havrepappas senaste blogg! :devil:

Mail: os@svt.se

kl

Terrängen kommer sändas idag kl 13:30 i Kunskapskanalen. :laugh:

Edit: Äsch det stod ju redan i ett tidigare inlägg.

Senast ändrad:

Igår när de visade morgondagens tablå stod det 13:30 och nu står det 13:45 på programtablån i tv-guiden (ondemand eller vad det heter).
Man kanske borde kolla redan nu så man inte missar nåt :eek:

Tävlingen börjar 13.30 och visas i speciell webbsändning 13.25-14.10 iaf, sen vet jag inte riktigt när Kunskapskanalen börjar sända (på tv & webben), men senaste tiden jag såg var 14.00.

NU har sändningen på Svt Play startat. Jag tror dom avvaktar handbollens avslut i Kunskapskanalen och beräknar börja där runt 14.00.

Tyska ARD sänder live på webben - www.ard.de - välj sedan "Alle Livestreams im Überblick" lite längre ner på sidan (mitt i, orange ruta), sedan väljer ni Reiten - Vielseitigkeit :)

Jag har ramlat ur Svt Play... hittar inte längre fälttävlan fastän jag tittade på den , ngn mer som inte kan se?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Snart är det dags för vinter-OS och som vanligt är det ingen ridsport att se fram mot där. Det var annorlunda 1948 då det fanns...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Let it Bee, som gick OS 2016 för Kanada, föll ner död mellan två hinder i terrängen på fredagen under Burnham Markets internationella...
Svar
0
· Visningar
906
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jérome Guery och hans OS-häst Grand Cru van de Rozenberg är inte längre ett ekipage. Den belgiske OS-ryttaren berättar att han har sålt...
Svar
0
· Visningar
351
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Chippieh deltog vid OS i London under den japanska ryttaren Kenki Sato. Nu har hästen kommit till Sverige och ska ridas av YR-ryttaren...
Svar
0
· Visningar
505
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka