Ryttarbok?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Myskomoijsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 3 997
Sv: Ryttarbok?

hej.,
får jag bara fråga.
i ryttarboken,måste jag ha signatur av tränaren?jag ahr f-kortet.måste jag iallafall ha av tränaren?? från år till år??hänger inte alls med.

på flera tävlingar förra året så fick ja lämna ifårn mej ryttarboken i sekritariatet å fick skriva ut en ny när jag kom hem. är det meningen att man ska ta ex antal kopior på den eller?
ska tävla i april och vet inte om jag hinner träffa min tränare innan det,får jag inte starta då?

tack på förhand =)

Alltså det är meningen att du skäa hämta den igen innan du åker hem. De kopierar den. :idea:

Sen ang tränares sign ang terrängen så tolkas detta väldgt olika...

Ps, ser att de skrivit "samt dela ut märket" men det var inte så det blev bestämt, det är ju för tråkigt att de aldrig kan följa det som är sagt. De har heller inte utkomit med det dokument som skulle delas ut vid provtagning istället för teoriprov Suck

Ps, ser att de skrivit "samt dela ut märket" men det var inte så det blev bestämt, det är ju för tråkigt att de aldrig kan följa det som är sagt. De har heller inte utkommit med det dokument som skulle delas ut vid provtagning istället för teoriprov Suck

har också sett det :crazy:

Finns flera frågor ang ryttarboken.

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 758
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Häng med och tävla i Sveriges bredaste mästerskap! Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter FEI diskuterar att införa minimikvalifikationer för hoppning. Syftet är att säkerställa att ryttare har tillräcklig erfarenhet innan de...
Svar
4
· Visningar
680
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den amerikanska ryttaren Boyd Martin tar klivet upp som etta i världen när den nya världsrankningen i fälttävlan har släppts. Det är...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka