Så jävla slut idag

Sandupptagningen tar aldrig slut känns det som. Snöröjarna har lagt massor av sand på våra gräsmattor och det får vi ta upp manuellt. Är gatan utanför inte sopad så kan vi blåsa ut det där, men då inget är samordnat och vägarna nästan är klara så återstår det för oss att räfsa upp gruset för hand eller dra ihop det till högar med en gummirulle. Sen får vi skotta upp högarna för hand. Så jävla tungt! Sen har jag klippt en massa sly idag också. Trots möte på eftermiddagen så känner jag att den här dagen tagit. Jag jobbade också idag med en ny säsongare och jag kände inte heller att det var läge att förklara att jag får ta pauser. Så jag har kört på.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 772
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 331
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp