*så ledsen*

H

Hrima

Min katt har blivit påkörd och det är ganska illa!
:cry: :cry:Har gråtit hela natten :( :cry:
Hon ligger på djursjukhuset för de måste behandla hennes infektion innan de kan operera henne. *suck* vet inte vad jag ska ta mig till, min stackars lilla katt :cry:
ville bara skriv av mig litegrann...det känns så overkligt...
 
stackare...min häst dog i lördags kväll...typ tarmvred..mår
så jävla dåligt utan henne.vet att hon har det bättre nu,men saknar henne så.man kan inte fatta varför hon skulle försvinna
 
Stackars dig! Vet hur det känns.. :cry:
Vår förra katt blev överkörd och kom hem helt blodog runt baken.. Han hade teoligen blivit överkörd av en motorcykel/moped eller likande. :(
Han hade en del på svansen krossad och en spricka i ena tassen och ett stort sår på höften, men han klarade det bra!
Han låg hos veterinären i 2 dygn innan han fick komma hem. De fick ta bort svansen och han gick inne med lindat ben i 4 veckor. Han led aldrig av det dock och levde många lyckliga år efter olyckan. :)

Hoppas det ordnar sig för din kisse! Veterinärerna är så duktiga nu och de har massor av olika metoder att ta till för att katten ska bli bra.
Håller tummarna så mycket det bara går!
 
Usch vad otäckt :cry: Vet hur det känns. Min gammelkatt blev påkörd. Han lyckades ta sig hem på tre ben, men veterinären lyckades "snickra" ihop honom. Vänster bakben var brutet på två ställen så han fick ha ett sift i benet ett tag. Han hade även två otäckt djupa köttsår på ryggen som tyvärr inte gick att sy pga att skadan var för gammal. Idag är gubben 8 år gammal och har inga som helst men av skadorna.

Jag håller tummarna för dig och din kisse.
 
Tack så jättemycket snälla ni!!
Hon har tydligen blivit påkörd av en moped :( :cry:
Hon ska opereras på onsdag, hoppas att det går bra :crazy:
 
Stackars katt!!! Hoppas att operationen går bra! Lycka till!!! Håller tummarna!
 
Åh så hemskt!!
Hoppas att kissen klarar sig.
Håller alla tummar och tår för dig och din lilla kisse.

// Anna
 
Hur har det gått för din misse?
Har hon blivit opererad än?

Håller tummarna för att allt ska gå bra.
 
Tack för din omtanke!
Jo hon har blivt opererad, i onsdags, men igår så ville hon inte äta och inte stödja benet. Så vi fick inte ta hem henne, hon fick dropp¨på nytt. Så vi väntar på att hon ska bli bättre. Jag mår lite bättre nu men om hon bara kunde börja äta och stödja sitt ben :( vill ju ha hem henne...
 
Jag håller tummarna för att din katt ska bli bra igen!!!

M.
 
Sänder stora björnkramar till dig och missen. Hoppas att din katt snart är bra.
 
Men det är ju jättebra att hon fixat operationen! :bow:
Sen kan det ju ta ett tag innan de vill stödja på benet, men det kommer säkert! :)
 
Idag ´var jag å hälsade på min lilla tjej, kunde hålla mig därifrån. Blev så ledsen igen när jag såg henne :cry: :cry:
Hon var livrädd i "sin" lilla bur, låg under en liten filt. Hon hade så livlösa ögon :( men när jag börjde prata med henne så piggnade hon till. Hon stångade på mig men ville inte stödja benet. Så imorgon ska jag ta hem henne :) Vet.trodde det skulle vara mycket bättre om hon fick åka hem , bara hon börjar äta igen.
 
kan ju vara så att hon börjar äta när hon kommer hem och känner sej trygg och har matte där.
hoppas att det går bra nu iaf!!
katter är allt bra tåliga djur som tur är!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 617
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
713
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp