- Svar: 6
- Visningar: 613
Pojkvännen är ute och går med hundarna och jag ligger med ångest och känner mig fullständigt oduglig för jag VILL också ut och gå men den enda jag klarar är att ligga som en hjärndöd strandad val och inte göra någonting alls 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har jag fått en del gjort, men det räcker aldrig! För varje grej jag lyckas göra så står det två nya på kö och jag orkar inte
Jag vet hur det känns.Idag har jag fått en del gjort, men det räcker aldrig! För varje grej jag lyckas göra så står det två nya på kö och jag orkar inteJag hade garanterat kunnat få mer gjort om jag bara hade haft lite självdisciplin, men det har jag inte. Och de få gångerna jag faktiskt lyckas komma igång så sätter ångesten stopp för hälften.
Jag är inte stark alls! Jag har bara inget annat val för så länge jag har djuren så måste jag ta hand om dem
Jag vet hur det känns.Jag vet inte om det är någon tröst, men du får gjort mycket mer än jag i alla fall. Jag är glad om jag klarar att borsta tänderna och äta. Jag tycker att du är fantastisk!
![]()
![]()
@Lyan
Jag förstår verkligen. Samma här.
Tänderna blir inte borstade här heller så jag fattar inte hur de håller sig så pass hela som de gör, men äter gör jag KONSTANT så jag väger mer än jag har gjort i hela mitt liv nu
Jag har iallafall fått lite småsaker gjorda sista dagarna, men det är verkligen inget man kan skryta över. Mest har jag suttit och redigerat skyltar på många av marsvinen jag har haft tidigare och lagt ut på instagram. Visst, det är NÅGOT som blivit gjort, men det är helt onödigt jämfört med allt annat som faktiskt behöver göras