Sadel-hjelp?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare DzienDobry
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 656
D

DzienDobry

Har en sal som jeg tror passer godt til hesten min, men skulle gjerne ha noen som vet til å se på bildene.

Noen som melder seg frivillig? :D

Sv: Sadel-hjelp?

Ja - men hvordan gjør man det? Jeg er ikke spesielt teknisk av meg :confused:

Var det bara 2 bilder, eller fanns det fler?

Den tippar fram litegrann, och den ser ut att ligga nära bogbladet. Har du en bild på bara hästen?

Är den mörkbruna hästen din? (han som rids på några bilder med vita lindor).. Vilken häst! :love:

hehe - joda, den fine hesten var min - Fidelio :D Men jeg solgte ham, da jeg trengte en eldre og mer utdannet hest.
Fidelio gjør det forøvrig veldig bra, og skal være med i unghest-verdensmersterskapet i Tyskland i år. Veldig fin hest :bow:

Bilde på hesten uten sadel finnes på side 2 i galleriet.

Ser nå at jeg har lagt salen for langt frem...hadde dårlig tid, og skulle ta bilder snabbt i dag....så dumt...:o

Klarer du fortsatt å se om den passer...? :confused: Hmmm...blir kanskje vanskelig det!

Har lagt inn tre bilder til nå.

För att få en mer rättvis bild av hur den ligger vill jag faktiskt att du tar nya kort, där du lägger sadeln rätt. Fota ur alla vinklar du kan komma på. Ta gärna en extra ryggbild på hästen, från sidan och bakifrån.

OK - takk! Will do :D

Får prøve å ha lite bedre med tid!!!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 289
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg trenger noen innspill. Hesten er en lusitano, liten manke, bred, rak rygg med god lengde. Jeg har prøvd følgende saler: Prestige...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Sebastian
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 466
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈