Sadel köp på Ebay ???

lisajohan

Trådstartare
Hejsan

Jag planerar att köpa wintecs nya 500 cair allround sadel. ( den som kom ut i höst)

Den ligger på ca 6000 kr här i sverige men har hittat den på Ebay oxå ny sadel från tyskland där det blir ca 2000kr billigare.

Någon som har provat att köpa sadel den vägen? För mej är 2000 ganska mycket pengar just nu så det skulle verkligen göra skillnad....
 
Sv: Sadel köp på Ebay ???

Du kan känna dig trygg från de flesta större ÅF på ebay gällande köp av Wintec. Har köpt från två av dem och de är både seriösa, snabba och tillmötesgående.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 904
Senast: Inte_Ung
·
Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 285
Senast: Lixiigirl
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av att skicka sin Passiersadel till Tyskland. Jag har en Passier Comet till min unghäst bomvidd 27,5...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hejsan! Det måste väl vara fler än jag som märkt av den stora höjningen på hästarnas priser sedan Corona?! Jag letar efter en helt...
Svar
16
· Visningar
2 476
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp