Sadel-råd till ponny!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cannon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 804
C

Cannon

Sv: Sadel-råd till ponny!

Meningslöst att leta sadel till en så tunn häst, den skulle inte passa för fem öre när hästen kommer upp lite i muskler och hull. Jag hade satsat på att promenera i sjogen och tömköra tills hästen ser bättre ut och man kan hitta något som passar.

Sv: Sadel-råd till ponny!

Meningslöst att leta sadel till en så tunn häst, den skulle inte passa för fem öre när hästen kommer upp lite i muskler och hull. Jag hade satsat på att promenera i sjogen och tömköra tills hästen ser bättre ut och man kan hitta något som passar.

+

Kanske öka proteinen lite?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har letat sadel ett tag nu till min ponny, men tyvärr utan framgång. Haft problem med en skum hälta hela hösten (som visade sig... 2
Svar
31
· Visningar
5 490
Utrustning Hej alla! Jag behöver lite tips på hoppsadlar som skulle kunna passa mig och min unghäst. Jag tror att det optimala vore en...
Svar
1
· Visningar
1 921
Senast: Buck
·
Utrustning Hej, Jag hjälper för närvarande lite bekanta med deras hästar (Mini-shettis och B-ponny) dels i stallet, och dels med markarbetet...
Svar
14
· Visningar
1 821
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Hej! Har just fått den hel drös ( okej kanske inte direkt .. ) med sadlar hemlånade som skall passa min ponny! Trots att vi har...
Svar
11
· Visningar
5 238
Senast: Glimris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband