Sadelmakeri

H

hellgirl

Hej!
Jag letar sadelmakare som jag vill ha special tyglar gjorda, vill ha smala tyglar som är super mjuka. Har köpt massvis med tyglar i olika prisklasser en del har väl blivit sköna efter ett par år ;)så nu tänkte jag skaffa mig det jag vill ha på en gång istället. Hoppas någon vill hjälpa mig med tips på sadelmakare, har letat på nätet men många länkar fungerar ju inte det samma gäller ju e-mailen.
Tacksam för hjälp
 
En kompis till mig syr träns och tyglar i läder, kanske hon kan hjälpa dig. Du kan ju kontakta henne och tala om vad du söker, hon syr på beställning. Ring henne på 090-383 80 070-6745310, Ingrid heter hon.
Marie
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
831
Senast: Grazing
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
631
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 885
Senast: valy
·
Utrustning Hej jag letar efter ett nytt släp då mitt börjar sjunga på sista versen. Jag har snöat in på Fautras och då speciellt Oblic+2. Någon...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: Lemeie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp