Sätta igång häst?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

SharPay

Jag har fått mig en medryttarhäst!! :laugh: Eller.... medryttarhäst? Det är ingen som egentligen har tid för honom, han har bara blivit "kvar" och ägaren har valt att kalla honom förtidspensionerad. Han har inte blivit regelbundet riden på närmare 2 år, har en upphakning i ena bakbenet som ägaren säger blir mycket mindre märkbart när han är tränad och i kondition. Dealen är att jag får rida när jag vill, hur jag vill (nååja ;) ) HUR sätter jag bäst igång? Jag är såklart mån om att både han och jag ska må bra och mitt syfte med honom är helt enkelt att ha en trevlig häst att umgås med, rida, se till att JAG får röra på mig :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 503
Senast: tuaphua
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 302
Senast: Stergo
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 844
Senast: liiinnea
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 228
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp