Såg att Hööks nu tagit in

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nanne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 229
N

Nanne

schabrak med ponny brodyr även i full storlek, är det någon som har sett dem IRL???:)

Sv: Såg att Hööks nu tagit in

Ååååh! Dom är helt bedårande!! Funderar på att investera i ett brunt, med brunt fleecetäcke och bruna lindor. Tycker att det var jättesött alltihop. Fast brunt ser nog inte så snyggt ut på en gräddfux? Alltså, hon har samma färg som gräddkola.

Hon är ju dessutom 165 i mnkh.. hehe

Jag blev lite sugen på det bruna fleecetäcket med ponnybrodyr :D Men jag tror jag skippar det.. :angel:

Jag har också sett det och de är så :love: Jag vill ha det bruna och det ljusblåa schabraket...Eventuellt köper jag matchande benlindor också men jag tvekar då de bara är tre meter långa.

Har du sett grejorna i verkligheten?

Om du har gjort det, hur ser färgen ut.....röd eller rosa eller...

tycker att ponny brodyren sabbar schabraken o täckena

Jag ska oxå köpa ett brunt tror jag. De är ju supersöta!! Brun passar oxå utmärkt på min fux. :bump:

Hmm, då kanske den passar till min vita Lippa.....jag har ett brunt S&S-schabrak, ett svart och ett vitt schabrak också..och en svart medicinsk Gera-vojlock....

Ponnyn har minst ett dussin schabrak i olika färger, mest rosa och blått... :d :love: :love:

Lippan vill också ha färgglada schabrak :angel: :D :D :D

Den blåa färgen var läcker!
Ska nog övertala mamma att köpa det rosa (okej hallonröda då) schabraket och lindorna till lillasystern svarta korsningsponny.

rassa skrev:
tycker att ponny brodyren sabbar schabraken o täckena

Det är ju tänkt för ponnys :smirk:
Själv tycker jag att det bara är gulligt :)

Finns ju hur mkt shabrak o täcken som helst i de färgerna utan brodyren......

Nää, det är ju brodyren som GÖR det :D

Fasiken, nu när alla ska handla sånt så kommer väl dom ta slut innan jag får tag i dom :angel: Får mina pengar på onsdag, sen måste jag vänta på att sadeln ska komma med innan jag kan köpa.. :crazy: :p

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
885
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 601
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
395
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka